thePencil.org Ar RaiYan: Wan Tasneem Sofiyya

Friday, June 27, 2008

Wan Tasneem Sofiyya

Menanti saat-saat akan dibotakkan! bergambar kali terakhir sebelum botak.hehe







Untuk tatapan mak n pak sedara sekelian yang berada jauh di perantauan ;)
Cik Qis di USIM, Cik Syah di Ireland,Cik Denz di UIA, Cik Jah di Shah Alam, Alang Nad di UKM

5 comments:

Maryam Abu Ahmad said...

kak najah,
maryam pelik betul tengok orang perempuan yang botakkan kepala baby.. :D
adik beradik maryam, semua ayah yang buat kecuali sufiyyah [no4], atuk belah ummi yang cukurkan..

ummu_ammarz said...

ala ciannya dia.baby dh botak ek?comel&cute.macam sapa ek?

the author said...

maryam: pelik ek? makcik tu dtg khatankan tasnem n kami mtk dia cukurkan terus.

zana: mcm kakak dia laaa.huhu

Mynie said...

comeynya! nampak cam muka baby lg besar drpd kak ibah. tembamnya, nak cium2 gitu hehe :)

cik qis kat usim ye? kaklong saya mengajar english kat situ. namanya siti rubaini mat. bagitaulah qis suruh tegur kalau kebetulan dia ngajar, saya dah bagitau kakak sy tu pasal 'adik kawan' nih.. hehe..

the author said...

mynie,
oo..kakak ngajar sana ek?nanti kaknajah bgtau dia nama kakak mynie. kasik dia 'gerun' sket.hehe.

 
blog template by suckmylolly.com