thePencil.org Ar RaiYan: pembantu...

Saturday, November 26, 2011

pembantu...

korang pernah rasa tak..apabila datang satu tahap, korang rasa puas dah. jemu dan tamau buat kerja tu. saya alaminya kini. entah apa lahai saya ni. dulu semangat buat kek itu ini, tapi bila order terlalu banyak. datang satu tahap, jadi macam nak stop rehat kejap. ayoo....apehal ni. jangan stop, rezeki sedang melimpah ni. come on najah!
kawan-kawan kata maybe sebab saya penat...workload... tu la kau, carila pembantu. sekarang pun ada sorang bibik yang membantu, tolong-tolong buat kek n tart serta basuh-basuh bekas. lega la sikit. tapi deco, uli fondant...masih lagi saya..huhu. umur makin tua ni, tak dapat nak stay up jauh-jauh malam. perlu tido yang cukup dan supplement yang cukup...
hmmm...sudah tiba masanya saya perlukan pembantu yang benar-benar cekap. sape nak jadi pembantu saya?? boleh la bayar gaji lumayan. hihi... disamping saya ajar dia buat macam-macam nanti. amboi untung dia leh bukak bisnes sendiri satgi.heee
sekarang ni tengah set plan untuk 2012, ada few menda nak upgrade and insyallah will go for it. cadang nak cari sorang pembantu untuk kerja dengan saya. moga Allah pertemukan nanti insyallah...pembantu yang benar2 sesuai dengan pencarian saya...ameen...
sekrang ni saya ada pembantu kecik yang sangaaatt cekap ...cik kauthar hana yang apabila tak suruh pun dia nak buat jugak-jugak...adoilaaa

2 comments:

Ummu Auni said...

kalau rumah dekat, nak juga tolong akak. minatlah. boleh belajar sekali, ihiks

Najah Farahin said...

waaaahh bestnya kalo aini dok dekat.hihi

 
blog template by suckmylolly.com