thePencil.org Ar RaiYan

Thursday, August 28, 2003

Salam…
Sedikit coretan buat blog yang teramat ler simple ini. Kesian ko blog, nanti-nantilah org createkan awak yer. Skang org busy laa….
Harini… 28 ogos 2003, bermakna tiga hari lagi aku bakal menamatkan zaman bujang ku. Biasanya….orang lain happy nak kawin, tapi aku…ntah ler…macam-macam rasa, kejap suka, kejap terharu, sedih, bercampur baur plak…isk, macam kawin paksa lak. Bukan masalah kawin yang aku fikirkan tika ini.....
Moga-moga majlis nikahku nanti berjalan lancar dan tenang. Masatu barulah terimbas kembali…betapa gigihnyer kami nak kawin. Hehehe. Aku yang dengan selambanyer menjadi penganggur terhormat sehingga kini, leh lagi wat keputusan segera nak menikah. Kata mama “takpelah kaklong…..lepas kawin adelah rezki tu…. Mana nak tau dapat keje best kat memana ker” yerlah mama….heheh…sengih lagi aku.
Harini rasa cam sedih la jugak...pening-pening memikirkan masalah negara. Andainya discankan kepala ini....ntahle urat mana yang tersimpul pun tatau lah...

“kalau besar yang dituntut, mulia yang dicari, nescaya banyak kepayahan dan kesusahan melaluinya, panjang jalannya dan banyak rintangannya”- Imam al-Ghazali.

No comments:

 
blog template by suckmylolly.com