thePencil.org Ar RaiYan

Wednesday, September 03, 2003

Title bertukar...
alhamdulillah....kini aku sudah bertukar title...hiks...ahad lalu...mencatat sejarah,mencium tangan suami tercinta buat pertama kalinya. tatau nak citer apa...maybe tak sempat and sibuk ngan persiapan kawin sabtu ni. ni ada cerita dari faizah yang datang masa majlis akad nikah...bersama kita dengarkan...hiks...

Faizah bercerita....

sabtu pagi hari tu aku bertolak ke penang dgn asma'..ayu pi sorang (sian dia)..perjalanan kami byk ranjau dan duri...hehehe siap ada org gila mintak kuih pau asma' lagi tu masa kitorang tunggu najah..sabau jelah aku..
lepas najah amik kitorang..terus pi carik hotel utk kita2 tidur nanti...TRAVEL LODGE..dekat je ngan stesen bas.depan dataran merdeka ...tapi agak jauh ngan BM..mudah sikit nak pi amik pagi2 buta nanti (minta jasa baik kak sya menginfakkan kereta).book 2 bilik yg baru direnovate rm88 semalam..tv seme ada..bunyi macam best..karang dah tengok tv sama2 lupalak nak pi rumah najah..rasanya separuh kene naik teksi..sbb kete kak sya je yg ada..dan kita kalau boleh taknak kaco najah and family..deme sure sebuk ..takpe gilir2la kan..pastu pi kedai pilih mahkota yg sesuai..dan pi cc kejap nak post email jemputan dan website wan najah yg kak sya buat kan tu..kalut betui kami
sbb kena pi amik ayu pulak kat stesen..nasib baik tak kene kacau ngan org gila..hehe..nanti korang tunggu kat stesen bawah jambatan tau..bersih dan selamat sikit..
ermm...majlis pernikahan najah kira agak grand la jugak..hantaran kellasssss gitu..tempah kat org yg mmg terrer lah....kitorang countdown merdeka kat rumah najah..1st time aku countdown..bagi muka kat dr M ;)
..kiranya hantaran najah ni kelass boleh masuk majalah la..cantik betul dulang dia..majlis ni jugak ada bagi2 souvenir kat tetamu..ada potpuri dan gula2..simple tapi cantik! maklong (el kenal kut ; ) ) yg buat.
rumah najah memang cantik dah..dengan langsir2 dan lampu2..pokoknya memang aku rasa mcm grandla..
......rupa pengantin..kene tgk gamba sendirilah..mmg cantik dan ayu sungguh ..pakdin pun bukan main semat lagi..senyum sampai ke telinga bila nampak kitorang yg nak menyebuk ni..bila nampak najah mana boleh sampai senyum telinga..kene control...aku jadi camerawoman..ayu dan asma' temankan najah...
eh aku tak tahu la nak citer apa lagi..korang tanya aku jawab lah...sbb rasanya dah tercerita yg tak main point..
nanti aku sambung pasal hantaran pulak..to be continue..dah jadi cam cerpen dah ni..


anyway....time kasih buat faizah di atas citer yang best ini. time kasih juga kerana ayu,asma n faizah sudi menemai najah semasa majlis nikah haritu. kenangan bersama pasti tak dapat najah lupakan....

No comments:

 
blog template by suckmylolly.com