thePencil.org Ar RaiYan: 2006

Wednesday, January 04, 2006

2006

Salam tahun baru! Mmm...apa la yang perlu saya katakan? Menyenaraikan segala azam saya tahun ini? Banyak tu :). Ape pun… saya pastikan ia nya tercapai insyallah.
Walaubagaimanapun... Anak saya semakin membesar, usia saya semakin bertambah. Oh tuhan...saya gembira dan bersyukur dengan kehidupan saya sekarang. Sederhana. Tapi sempurna. Saya berdoa agar Allah merahmati orang-orang disekeliling saya. Yang sentiasa mengajar, menegur dan terus menyayangi saya. Moga Allah melipatgandakan rezki saya sekeluarga pada tahun ini dan tahun –tahun akan datang. Amin...

Then...

First time bawa Nusaibah ke playground. Teruk la ummi n baba nusaibah ni. Selamani tak pernah bawak anak main. Hiks. Main kat umah aje. Ape lagi, ‘jakun’ la budak tu. (Ok apa, lagipun anak saya bukan dok kat nursery :). Naik buai sampai tanak turun. Orang lain semua dah nak balik, dah nak maghrib dah. Dia dok syok lagi suruh orang ayunkan buai.

p/s: Nusaibah, tulis dalam dairy tau. Harini awak pi playground for da first time. hehe

No comments:

 
blog template by suckmylolly.com