thePencil.org Ar RaiYan: Selamat Hari Ulangtahun Perkahwinan...

Thursday, August 31, 2006

Selamat Hari Ulangtahun Perkahwinan...

Abang,
Selamat Hari Ulangtahun Perkahwinan kita yang ke-3. hehe, tiapkali hari ulangtahun perkahwinan kita, satu Malaysia cuti kan!!
Terima kasih kerna menjadi seorang suami n ayah yang terbaik. Rasa Macam baru aje kita kawin kan bang! tup- tup dah 3 tahun dah ikatan perkahwinan kita.Moga abang terus bersemangat dalam menempuhi hari-hari mencabar dan mendatang...

Untuk abang,
Dealova- Once

aku ingin menjadi mimpi indah dalam tidurmu
aku ingin menjadi sesuatu yg mungkin bisa kau rindu
karena langkah merapuh tanpa dirimu
oh karena hati tlah letih

aku ingin menjadi sesuatu yg selalu bisa kau sentuh
aku ingin kau tahu bahwa ku selalu memujamu
tanpamu sepinya waktu merantai hati
oh bayangmu seakan-akan

kau seperti nyanyian dalam hatiku
yg memanggil rinduku padamu
seperti udara yg kuhela kau selalu ada

hanya dirimu yg bisa membuatku tenang
tanpa dirimu aku merasa hilang
dan sepi, dan sepi


selalu ada, kau selalu ada
selalu ada, kau selalu ada

p/s: sorry...hadiah yang tak seberapa. hehe. tunggu sayang abang ni kaya sket 3 thn lagi.heheheh

4 comments:

mardhiah12 said...

selamat ulangtahun perkahwinan kak najah..:)

~chOTTo~ said...

amboi.. amboi.. kak long!!! cam mak ET jer!! heee... dah 3 tahun dah, ek? cam baru minggu lepas kita gi CP beli air YOYO... hee.. windulah!!

Raiyan said...

huhu babe! rindu CP and air yoyo! uwaaa... bila lagi kita leh ulang saat2 indah waktu belajar dulu ek?

Raiyan said...

Aini: thanks :)

 
blog template by suckmylolly.com