thePencil.org Ar RaiYan: Produk T-shirt Labuh di Kedai Saya

Friday, February 01, 2008

Produk T-shirt Labuh di Kedai Saya


TSHIRT MAWADDAH, tshirt ni agak popular di kalangan pelajar-pelajar sekolah dan guru sukan. Berkain jenis TC, sesuai dibuat tshirt sukan.Sesuai untuk aktiviti lasak. Sekarang tengah sukan, tshirt ini laris seperti goreng pisang panas. hehe. Berkali-kali di tempah semula. Terdapat 11 warna pilihan. Warna terbaru adalah warna neslo(mcm warna nescafe+milo tu)



T-SHIRT BROARTS, berkain cotton, ini adalah antara pioneer batch. Mula-mula saya jual tshirt labuh adalah tshirt BroArts. Tshirt ni agak popular dikalangan para pelajar IPT, Maktab , Matrikulasi.Tshirt ni ada 5 jenis warna, akan datang ada 3 lagi warna-warna baru, launch awal Mac ini.



T-SHIRT HILYAH, tshirt yang berkain 100% cotton fully combed, agak bagus kualitinya. Sesuai dipakai sewaktu jalan-jalan dan bukan aktiviti lasak. Semakin popular sekarangni di kalangan mereka yang ingin berbelanja lebih dan sukakan kualiti. Warna pada tshirt ini agak unik dan jarang dijumpai warnanya pada tshirt2 biasa, macam kaler tshirt brand charges tu



T-SHIRT SUMAYYA, tshirt yang berkain 100% cotton fully combed seperti Tshirt HILYAH, agak bagus kualitinya. Sesuai dipakai sewaktu jalan-jalan dan bukan aktiviti lasak. Semakin popular sekarangni di kalangan mereka yang ingin berbelanja lebih dan sukakan kualiti. Dikalangan guru-guru sekolah semakin menggemari tshirt ini kerana anak murid tak mampu memiliki.hehe. Warna pada tshirt ini agak unik dan jarang dijumpai pada tshirt biasa.

Mari! Mari! Mari! Singgahlah ke kedai yer :)

3 comments:

Aina Ana said...

Wah! banyak juga ye T-Shirt hang jual. Tak try jual T-Shirt Indonesia ke? Tapi mahal la sikit harganya sebab kainnya pun tebal. Tapi sesuai sekali dipakai ke tempat kerja.

Anonymous said...

insyallah akan datang nanti.
sebab tu la aku ajak ko ke bandung! :)

Anonymous said...

salamualaikum puan,

Kami designer T-shirt labuh untuk muslimah dengan jenama baru Stance of Muslimah.Com

Kami tiada distributor di perlis lagi..kalau berminat sila ke laman kami atau mesej 0169121381 atau YM hidayaty78@yahoo.com

 
blog template by suckmylolly.com