thePencil.org Ar RaiYan: photoshoot

Monday, April 12, 2010

photoshoot

Harini buat photoshoot....
untuk majalah apa pun tatau.tak lalu agaknya majalah nak amek.amek gambaq terkial-kial.haha saya la wartawan, saya la photographer...


8 comments:

Mynie said...

wow! cantiknya! marvellous :)

Ummu Auni Afif said...

cantiknya!!! jeles jeles. nak belajar dgn kak najah gak ni

Anonymous said...

salam.. ni photoshoot guna camera baru eh.. cantik!gambar cantik.cc pun cantik

Hana

oneaminah sakura said...

ecece...gna kamera baru. xdan minah nk test ritu. xpe, nanti balik nk try godek2...

ummu ammarz said...

cantiknya.. mesti sedap cupcakes tu kan kak najah. huuuu bila lah dpt berguru dgn akak nih.

Aina Ana said...

Najah, kalau aku datang sana, aku boleh ajar hang ambik gambar..ahaha..tak jadi la hang nak upah aku buat photoshoot ko sbb dah ada D3000 :D

ummu umar said...

fuyyo!!!kagumnye! tahniah najah dan syukur pada Allah atas kurniaan tangan yang berseni ini..

buku said...

terima kasih semua!
huda,cemana nak buat gambar yg blur kat belakang tu? tak reti2 la...
hana...ha'ah camera ni beli hasil jualan kek sepanjang bulan mac. ni satu-satunya harta yg dibeli tanpa bantuan saif.hihihi

 
blog template by suckmylolly.com