thePencil.org Ar RaiYan

Tuesday, December 02, 2003

Mabruk buat Adinda Khadijah dan Kekanda Naimah

Alhamdulillah… adik iparku Wan Khadijah Wan Muda yang telah selamat ditunangkan pada jumaat (28.11.03) lalu dengan seorang ikhwah bertuah. Sape ikhwah tu yer? Jeng..jeng…jeng… bersama-sama kita nantikan kemunculannyer. Eheh…ops…orang kata kalo dah tunang jangan heboh. Sori ek khadijah….akak awak ni over exited pulak!

Buat khadijah, tahniah akak dan abang ucapkan. Jaga diri bebaik….selamat membuat persediaan untuk menempuh alam rumahtangga. Belajar rerajin. Ummi kata cuti semester UM akan datang…macam nak kenduri ajer. Heheh….

p/s: buat akh xxx (tunang khadijah)…kita bakal bersedara ler…hiks. Bertuah enta dapat
khadijahni. Tahniah buat enta.


Sabtu (29.11.03)

Mabruk buat Kak Naimah

Harini balik ke Penang sekali lagi selepas balik hari raya pertama haritu. Balik makan kenuri Kak Mah. Lepas menyaksikan istiadat pernikahan di masjid Kebun Sireh. Tersenyum-senyum aku sesorang mengenangkan ditempat yang sama aku dinikahkan 3 bulan yang lalu. Alhamdulillah…kedua mempelai selamat dinikahkan. Malamtu kami semua lepak umah toklang sampai tengah malam. Sembang-sembang, makan-makan sampai pening. Best tengok video cam. Seronok tengok gelagat pengantin yang agak kelakar dan selamber. Cayalah!

Ucapan tahniah ditujukan dari kami khas buat kakak sedara saya kak Naimah Mokhtar yang selamat melansungkan perkahwinannya dengan abang Rashidi pada Sabtu (29.11.03) lalu. Moga kebahagiaan hingga ke syurga insha allah.

Ahad (30.11.03)

Pagi ni kami berkonvoi menghantar pengantin perempuan ke rumah kenduri pengantin lelaki. Makan dengan pengantin. Lauk pauk yang best! Sekali lagi berjalan ke Kuala Ketil. Dulu pernah sekali ke sana bersama Missapple. Ingat tak lagi el? Kita ke rumah makcik Salmah? Tapi rumah abang Rashidi ni dekat dengan pekan Kuala Ketil. Kalo tak…leh jugak singgah ket umah mck Salmah.

Petang- beraya ke rumah coursemate abang di Lahar Kepar. Seronok melihat pemandangan jalan masuk ke kampungnya. Kiri kanan sawah padi menghijau. Subhanallah….

Malam- celebrate with hubby….harini cukup 3 bulan nikah. Thanks for da pizza :). Sakit perut pabila dipaksa habiskan makanan….hiks

No comments:

 
blog template by suckmylolly.com