thePencil.org Ar RaiYan

Friday, December 12, 2003

SALAM

Nampaknya sudah lama aku tak menulis di blog ni. Kurang kesempatan berlama-lama di alam maya ini. Agak sibuk kebelakangan ni menguruskan anak-anak muridku di HLCC (Huda Learning and Care Centre) .

Oh ya, program Tamrin dan Muqayyam Tunas Taqwa pun semakin hampir. Tinggal seminggu saja lagi untuk kami di Perlis ni membuat persediaan menjelang program aulad yang agak ramai jumlah penyertaannya. Setakat ini tugasku membuat buku cenderahati,games serta borang soal selidik sudah selesai. Cuma nak fotostat ajer lagi. Takper ummi baru ajer beli mesin fotostat dan laminate. Ini memudahkan lagi perjalanan urusan kami. (ehem,lepasni leh bukak bisnes fotostat Wan Muda & Co. ehehe). Manakala tugas aku yang lain adalah di hari program tersebut sebagai urusetia program selama 5 hari di Kem Semarak, Batu Pahat, Perlis.

Petang tadi ada meeting di Kem Semarak. Lepastu makan lagi.kalo dengan makcik Mahanum, asyik makan ajer.siap berkelah lagi ha di kawasan chalet tu. Malam dapat sms dari naqibahku, mck Zinirah.ajak jamuan raya kat rumahnya esok. Alahai... Sejak raya ni, rumah mck-mck ni asyik ter open ajer.Aku pulak belasah ajer apa yang ada. Semua aku kata sedap. Isk...baguih juga aku nih, tak memilih. Makan ajer :)

Mm...dalam dok sibuk-sibuk ni terpikir pulak assignment usrahku yang belum siap lagi.Ulasan tafsir surah al- A'la. Semalam pergi godek-godek (selongkar) library rumahni, maka terjumpalah dengan tafsir fi zilal jilid-17. sebenarnyer aku bukan selongkar pun. Elok ajer tersusun berjilid-jilid kat lemari buku tu ha.Hehe. aku ajer yang malas membaca. Isk..isk..

(bersambung...tiada ide datang menerpa..)

No comments:

 
blog template by suckmylolly.com