thePencil.org Ar RaiYan: Raiyan

Sunday, February 18, 2007

Raiyan

Pesanan dari Wan Raiyan Nusaibah untuk makciknya, Wan Aisyah di Ireland dengan pesanan, "Mck Aisyah, ni Aibah pakai baju yang Mck Aisyah bagi, tq mck aisyah".

p/s: Aisyah, guess wat....she can shout your name clearly. "Aisyah"



Pose istimewa untuk tetamu kedai potostat :)

7 comments:

kakLuna said...

suka baca perkembangan business najah...insyaAllah makin maju tu..tingat satu rancangan jepun kat 8tv yg sebut 'never give up!' tu..

nusaibah pun makin pandai cakap ye skrg...ni buleh jd 'pelaris' ni..hehe..tentu suami bangga dpt wife mcm najah.

sya pun tumpang bangga ada kawan blogger yg berjaya jd usahanita..

najah!mmg najah!

Raiyan said...

berkat doa Luna. bila kita leh jumpa ek? Luna dah dok kat penang kan??

mardhiah12 said...

comelnya anak ummi :D. eh, buka kedai buku ala2 MPH< nanti kalau sampai di perlis, boleh singgah kat sana..hmph, bilalah agaknya?

Raiyan said...

Mar,
impian tu nak buat ala2 MPH la. tapi slow2 dulu. nak buat konsep islamic sikit. lambat lagi nak masuk kedai tu. kena buat renovation sikit.skrg ni dok survey rak buku yg murah2,tau tak kat mana?

Aina Ana said...

Salam Najah...
Wah..semakin maju ye bisnes. Ini kut hikmahnya dulu susah nak dapat kerja sesuai dengan kelulusan..
Sekarang dah ada perniagaan sendiri..
Aku ni? kerja makan gaji je laa...bukan org bisnes pun..hehehehe..

Raiyan said...

Aina,
hehe...malu kat hang sebab gelang kristal hang tempah lum siap lagi.hehe

mardhiah12 said...

kak najah, gi la survey dekat carrefour/giant...siap besar gedabak lagi..price quite okay kan

 
blog template by suckmylolly.com