thePencil.org Ar RaiYan: 6 weird things bout me!

Monday, March 12, 2007

6 weird things bout me!

1. Petrol
saya suka bau petrol (tapi bukan tahap ketagih ye).Masa isi minyak. bahaya betul.

2. Sidai baju/jemur kain
Benda yang paling saya tak suka ialah jemur kain kat ampaian. huhu. tatau kenapa. alhamdulillah Allah kurniakan suami yang rajin jemur kain. tatau la kot dia tgk saya lambat sangat pi jemur kain, then dia pi buat. Perkara terakhir saya buat ialah jemur kain.hiks

3. Warna coklat/brown
Ni warna favourite saya, dari kasut, beg, baju, tshirt, tudung, gelang, hingga cermin mata....mesti ada tone warna ni. Saya rasa lebih dari 10 helai baju saya ada base warna coklat ni. hiks. Saya ada 3 jubah seluar warna yang sama. semalam beli lagi selai. suami saya dah kenal dah, apa aje baju warna coklat...pd mata saya mesti cantik.hiks.Lagi satu... satu suka sangat2 mkn coklat. Kadang2 semata-mata pergi supermarket hanya untuk beli a bar of chocolate! masa kecik2 dulu, saya pernah habiskan 1 tin milo sebab suka sangat makan benda2 yang berperisa coklat. Ingat tak skim susu coklat kat sekolah masa kecik2 dulu? saya beli 3 set sekaligus. Minum susu coklat sampai pening.kalo lori milo datang sekolah, takyah cerita laaa...hiksss

4. Rasa sikit Makanan Orang lain order
Kalo makan kat kedai... saya suka rasa sikit makanan orang lain order. Kalo orang tu order makanan tak sama dengan saya. Nasib laaaa....

5. bercakap
Saya suka bercakap sorang-sorang time bawak kereta. Masa ni la saya boleh praktis apa saja yang akan saya sampaikan. hiks.. .

6. Toilet rumah
Saya takleh menggunakan toilet lain kecuali toilet umah saya.


hmmm.... weird sangat ke saya? takla sangat.hiks... tapi sebabkan tag ini, rahsia saya terbongkar. Alamak....

Kalini saya nak tag:

1) Mardhiah12
2) Limaunipis
3) Aina_ana
4) Mynie
5) Aqih
6) Aminah

tak pe yer??? jangan marah kawan2... boleh kenal korang lebih dekat :)

5 comments:

SMM said...

Oh suka brown rupanya. Patutlah rupa blog sungguh coklat sekali! (Btw, I think the font colour is ok as it is) Saya pun 'hantu' coklat jugak.. the food, not the colour.. yum yum :)

Ummu Auni said...

nanti ye akak...insya Allah saya buat

ni nak tanya, dulu sepit rambut kristal yg saya tanya tu mcm mana ek :D

Anonymous said...

bau petrol sungguh sedap kan? heheh =P

Anonymous said...

mynie: hantu coklat gak ke? hehe.ada geng nih.
aini: lupa nak habaq,sepit depa tak buat. depa terkejut akak org pertama tanya.ada jual ke sepit rambut kristal :), akan dtg depa buat kot!
aqis: weeih.... sedap n berselera.hiks

Ummu Auni said...

akak, hehe...ckplah kat depan, pentrate the market. saya ni bukan suka bertukar2 gelang tp kalau ikat rambout mmg suka :D

 
blog template by suckmylolly.com