thePencil.org Ar RaiYan: Sekian lama

Wednesday, December 05, 2007

Sekian lama

Sekian lama tak muncul di alam maya. Akhirnya muncul juga. Setelah dihujani beberapa sms dari rakan-rakan bertanyakan khabar. kenapa tak update blog? itu soalan pertama. yang Dr Azwan syak saya accident lagi ke? isk... nauzubillah doktor oi...

Sejak notebook dimasuki virus.tambahan pulak komputer bawah pula rosak. set up semula, satu kerja yang paling dibenci walaupun bukan saya yang buat semua tu.suami saya yang install semua. Tapi melibatkan file2 saya. tak suka! tak suka! (mcm iklan cat nippon tu). akhirnya bila notebook dah ok, streamyx pula masalah. tak dapat wayarless. dah kena bawak turun bawah. kat bawah tau2 ajela...kena amik giliran memandangkan adik-adik ni cuti sekolah, kena share ler. last2, saya takde mood nak update blog. Dari ada idea, terus ilang idea.hehe.

tambahan pula kerja diluar tak kurang hebatnya yang menuntut pengorbanan masa dan tenaga. Program2 JIM cuti sekolahnya, kerja2 SU nya. nak2 lagi kerja-kerja bisnesnya. oh ye sebelum terlupa, tshirt sudah sampai stok baru. untuk pesanan, sila sms or emel yer! mula tahun depan, mungkin aggresif sket. Sapa kuasai marketing, dia la yang dapat. Kena kerja keras juga ni.

Saya memang teruja dengan aktiviti bisnes En Bakhtiar dan Dr Azwan dengan penghantaran roti ke sekolah2. Hehe. So far, saya dah ada link dengan beberapa sekolah kat Perlis ni disebabkan produk kek batik. Boleh luaskan lagi prospek nih. Doakan saya berjaya seperti mereka. Amin.

Alhamdulillah projek tart dan cookies raya haritu mendapat sambutan hangat. Ramai pelanggan mahu menempah lagi untuk raya haji ni. Tapi terpaksa menolak disebabkan kesihatan yang kurang memuaskan.huhu. Saya perlu berehat untuk sebulan dua ni daripada masak memasak ;)

Senarai pekerja untuk ditemuduga sudah ada dalam tangan. Cemana yer nak buat interbiu? tak reti la... hahaha

5 comments:

SMM said...

welcome back! :) semoga lekas segar dan dipermudahkan segala urusan...

Anonymous said...

hmph....baru update
ayat2 cinta the movie coming soon
ni link dia
http://www.ayatayatcintathemovie.com

Anonymous said...

Salam

wah dah de yg baru erk..nak tengok2!!..ia akan beli :)
ada katalog?

syukran ya ukhti

aida said...

ehem ehem

silalah ke blog saya untuk baca review KCB2..

best best :)

Najah Farahin said...

mekasih kekawan!!

 
blog template by suckmylolly.com