thePencil.org Ar RaiYan: 5th anny... 31 Ogos 2003

Tuesday, September 09, 2008

5th anny... 31 Ogos 2003

Sudah 5 tahun rupanya kami hidup bersama. Cepat masa berlalu. Anak pun dah masuk 2 orang.
Saya dapat kad, enveluv hantar... dari abang la. "I'm crazy for you!"




Hi sayang!

Baru teringat 31 ogos ni ulangtahun ke-5 kita kawin kan?dah 5 tahun kan, tak sangka sungguh cepat masa berlalu

Thanks for being my bestfriend, mum to Tasneem & Ibah and wife to a "macho" businessman.

bye,
Abang
----------------------------------------------------------------------------------------------

haha....you're welcome, abang. Really appreciate it. Thanks for treat me like a queen!!
Dia tanyakan soalan pada saya, "mau hadiah apa?". "bagi CRV i-vtec tu cukupla". "erk!! mati abang! ". tu laaa....sape suh tanya.hehe

Tiada apa yang saya harapkan. Sudah ada segalanya. Ya Allah, berkatilah rumahtangga kami hingga ke syurga. Kurniakanlah kami anak-anak yang solehah!

8 comments:

noor said...

selamat menyambut ulngtahun ke-5..kak najah!!!

Irfa said...

salam najah..
so romantic..sy aminkan doa awak.semoga bahagia ke hujung nyawa

ummu_ammarz said...

pejam celik pejam celik dah 5 thn kan k.najah.tahniah ye.zana doakan rumahtangga k.najah bahagia,kekal buat selama-lamanya.AMIN.
romantiknya.huuuu kalau zana,x ade la nak dapat kad2 mcm tu.hehehe

the author said...

tq noor,irfa n zana...

mekasih atas doa kalian.
zana... kak aini tu lagi best, dia dpt bunga lagi dari husband dia. hehehe

Mynie said...

sweetnya... :)
happy anniversary!

syifa said...

so romantik..:).msti best dpt kd yang dbuat sendiri dr suami kak najah kan..rasanya 1st n 2nd anniv kitaorg je suami ifah bg kad..lepas2 tu main msg je.sabo je..haha :P..ye kak,takde apa yang kita nak selain kebahagiaan rumah tangga kan..amin..

Aina Ana said...

wah! tak sangka pakdin so sweet...
Happy 5th Annivesary to both of you!

the author said...

tq weh!!
:)

 
blog template by suckmylolly.com