thePencil.org Ar RaiYan: Ihtifal Kak Ibah

Monday, November 10, 2008

Ihtifal Kak Ibah

Seminggu sebelum Majlis ihtifal, jumpa cikgu Kakak Ibah,terkejut juga bila cikgu bagitau kakak Ibah dapat no: 1 dalam kelasnya. Haha. macam tak percaya. Aik, pi sekolah pun ikut suka aja. Biar betoi cikgu? "Nusaibah ni dia cepat faham arahan, walaupun dia belum pandai membaca, tapi dia kenal n ingat. Cepat2 ajar dia baca masa cuti sekolah ni", komen cikgu Syuhada.

Balik umah bagitau tok ummi, "la... Ibah memang pandai... korang aje yang taktau, dia tu nak belajar... korang yang selalu tak sempat nak ajar dia", komen tok ummi. hehe. Cuti sekolah nanti saya berazam nak ajar kakak Ibah membaca, supaya senang bila dia dah leh baca... dia leh amek buku baca sendiri.

Sms tokma Penang bgtau psl kakak Ibah, "dia kan cucu prof madya, mesti la terer", tokma reply sms. hiks.

dont under estimate your child!

tahniah kakak Ibah!
aik...mana adiah Ibah??

atas pentas...lagu 'look'
macam tak percaya kena hadiri majlis penyampaian hadiah anak. dah besar dah rupanya anak kita ni.laa..dah tua rupanya kita.huhu

6 comments:

Mynie said...

wah terrernya ibah. congrats! selamat belajar membaca cuti sekolah ni hehe :)

the author said...

tq2,huhu.tatau le dpt capai atau tak target tu.hehe

Ummu Auni said...

masuk gak tadika...kita je tak hantar auni lagi :P

HappyIrfa said...

salam najah..
tahniah kak ibah.
nak komen pasal blaja buat kek.
nanti ajar saya buat cream puff..
saya suka sgt makan crem puff tu.

the author said...

aini,
ibah pun pi tadika bukan tiap2 hari.ikut suka dia je.sebab takut nak paksa2 sangat, satgi dia jemu

irfa,
nanti saya emel resepi ya. kita sesama share. saya pun suka sangat creampuff

penulis said...

tahniah ibah..wah pandai ye ibah.. nanti dah kelas berapa kat tadika 2?

 
blog template by suckmylolly.com