thePencil.org Ar RaiYan: Bertemu Akhirnya...

Friday, March 06, 2009

Bertemu Akhirnya...

Sudah sekian lama saya ingin mendengar ceramah beliau. Sebelum saya hanya membaca buku beliau yang best tu, "Travelog Haji".

Terima kasih prof, ceramah prof begitu terkesan di hati saya. Airmata mengalir sepanjang ceramah prof. Menginsafkan saya. Prof menekankan berkali-kali ngenai kekuatan dan konsep doa, betapa teruknya saya yang selalu berdoa dalam keadaan kelamkabut, sambil bersahaja. Tidak bersungguh-sungguh.Pastu mengharapkan supaya Allah kabulkan hajat. Zalimnya saya selama ini.

Satu perkara yang telah lama sangat saya tinggalkan iaitu solat Dhuha, saya tanamkan azam baru iaitu nak amalkan solat dhuha setiap hari

tengok tu prof kamil tandatangani buku beliau sambil berposing, sempat lagi tu. hehe


Kisahnya di sini dan di sini

4 comments:

Zila said...

Assallammualaikum,
Baru jumpa blog u hari ni from blog Prof Kamil & Your Hubby...Wah I really respect a young businesswoman yg gigih macam you....Rajin sungguh.
Ada saja idea nak bisnes ye. Tahniah!
Semoga bertambah maju.

Anonymous said...

Kakak!!! Tektia dah ada blog!! finally, phew!!

Anonymous said...

salam.. k.najah huda ni... tumpang gembira k.najah minat ngn org yg sama saya minat. prof kamil ini abang kawan baik sy.. azlina ibrahim yang ikut pergi haji sekali ngn prof dulu. hopefully k. najah terus success dlm bisnes...

Najah Farahin said...

kakzila,mekasih atas doa.teringin nak jumpa akak.

tektia,ape adressnya, bgtau la gue

huda,
akak ilang all contact numbers,sms akak ya huda.pekabo??lam atak dgr berita. kem salam kat azlina ya. masa ceramah tu, prof kamil kerap bercerita psl azlina.

 
blog template by suckmylolly.com