thePencil.org Ar RaiYan: Sibuk betoilaa

Friday, March 12, 2010

Sibuk betoilaa

"dah lama kita tak makan berdua, orang tu asyik bz aje minggu ni" Saif bersuara tatkala kami makan malam sebelum dia berangkat ke KL kejap tadi. Bukan tak pernah makan bersama sepanjang minggu ni, memang makan sekeluarga. Tapi minggu ni belum makan hanya berdua.

Aduh, saya terlepas pandang akan hal ini. Minta ampun ya bang. Sebentar tadi katanya, saya tak pedulikan dia 2-3 hari ni. Masing-masing sibul hal dan program sendiri. Minggu ni saya ada program di Jitra. Dia ada prog di KL

Lega harini siap semua order kek-kek sejak 3 hari berturut-turut saya berkurung di dapur. Tu la, sape suruh ko terima order bertindan? asalnya saya tak perasan order diterima sebelumni dan terima order lagi satu. End up, saya yang penat. Dah la hasil kerja tak berapa kemas lagi. Baru nak merangkak-rangkak dalam bidang ni. Pengajaran.

Abang...terima kasih atas sokongan! saya takleh buat ini semua tanpa abang (ayat pujuk). hehe

No comments:

 
blog template by suckmylolly.com