thePencil.org Ar RaiYan: KLIBF 2010

Monday, March 29, 2010

KLIBF 2010

ya...kalini ada handbag iaitu mengusung si kauthar masuk dewan bookfair tu ha. ni pertama kali kauthar berjalan jauh sampai ke KL nun.mujur ada stroller. mau tak mau, terpaksa ikut Saif 7 jam siot dok dalam dewan tu. mujur sejuk beraircond. berenti makan, jalan lagi... berenti solat, jalan lagi. last-last lewat petang tu. terpaksa mendukung kauthar sebab stroller kauthar sudah jadi troli buku. daripada menjinjit buku yang sampai nak tercabut tangan, baik dukung kauthar 5.2 kg tu. uhuk. sebenarnya takde pilihan.haha

kau ingat bila sampai ke bookfair, kau akan beli buku dalam listing? tak... mesti kau akan beli lebih dari listing kau. aduh. beli sampai duit tinggal rm3 dalam wallet. aiyaark. dah le nakpi tekan duit, punyala beratur panjang mesin atm tu. mujur ada banker (saif la sape lagi). tapi untuk diri sendiri tak beli banyak pun. 2-3 buah aje. untuk anak-anak ada le sket. haish...buat nak beli bagai... kan buka kedai buku, order sajalah dari supplier. hehe. tapi bila dah depan mata, rembat juga.huhu. cuma buku mahal-mahal, plan order thru supplier aje. kalini sempat rembat buku dekorasi kek perkahiwnan fondant, buku coklat chef amir dan novel jaja n din. yaaaa.... sekarang ngah baca novel tu.yang lain2, beli majalah impiana keluaran lepas-lepas.
kalini banyak habiskan masa lepak di dewan karangkraf.best betoi kan. memborong majalah impiana. saif kata, awat tu...nak juai majalah lama-lama ka. isk...orang nak buat koleksi laaa.


gambar ni ambil kat http://sajian.fotopages.com/?entry=2007568
haritu 26/3 chef amir tak datang kat bookfair, jadi tak dapat signature dia. huhu
ni dapat sign...bestnyer...nak tgk penulis dia? ada kat bawah nu...
ish..ish...ibu beranak kecik nihhh....

tak larat tulis la pulak, jom layan gambar ajelah...
next day, saif pergi daurah. gue amek kesempatan outing dengan budak berdua kat bawah tu. thanks asma coz belanja makan nasi arab yang best n faie for da breakfast nyum nyum. terima kasih juga kerna meneman ke kilang kotak serta ke bakeri bagus seksyen 13. asyik gelak aje dengan gelagat depa dua ni. tak berubah dari dulu sampai sekarang. lupa ke wei, kita dah 30 an. muahaha. apa pun bersama korang buatkan rasa muda kembali. cayalaaahh. apa-apa rahsia yang dibincangkan tu.hehe. sendiri mau ingat ya. hakhakhak
kauthar yang sepet tersengih -sengih di kelilingi budak-budak sekolah di bookfair

6 comments:

Mynie said...

tokei kedai buku wajiblah ronda pesta buku seharian kan hehe :) saya 90 minit je cukup..
kedai nasi arab kat mana tu ye? berminat lah nak cuba hehe :)

Ummu Auni Afif said...

wah wah, gi hari apa ni? tak bagitahu ye nak dtg KL :p

buku said...

mynie,
nasi arab seksyen 7, sebelah unisel.daging kambing dia lembut giler.saya try nasi arab n lamb aukdah. kat depan nasi arab tu ada kedai jus. try jus durian belanda n jus strawberry dia sedap la.

aini, aiyaarkk..terlupa nak habaq. ya ampun. sebab dok ingat korang semua keja. gi hari jumaat 26/3. takle sesak sangat time org solat jumaat.kiteorg kan musafir.hehe. tapi bila time petang tu, sesak juga

mizzwanda said...

uish2..comeinya anak hang najah...mcm anak jepun gitu.hehe cute2..

am0i Ida said...

salam..jelesnya akak bole pegi dgn baby..amoi tak dapat p ler..huhu sedihnya..bapa thn dah miss pegi sob sob..

comeynya kauthar mata cam japanese gitu..macam kak ibahpun ada..nnt dah besar sure jadi ulat n tokey buku cam umi dan abi dia hehe

buku said...

kakwan n amoi,
sepet tu 7 keturunan tak ilang punya.haha
-najah-

 
blog template by suckmylolly.com