thePencil.org Ar RaiYan: 7 tahun berlalu

Friday, September 17, 2010

7 tahun berlalu

Happy 7th annyversary...31 ogos 2003
terima kasih kerana belanja buffet berbuka puasa tempohari.

sesungguhnya saya bertuah punya suami seperti abang, andainya saya dah takde lagi kat dunia ni, pinanglah suami saya yang baik ni.hehe

7 comments:

kakLuna said...

hang pun baik sebab tu dapat Saif yang baik....aku tumpang gembira dan tumpang syukur Alhamdulillah utk kebahagiaan hangpa berdua...

Ummu Auni Afif said...

abg saif ,"Isk, orait gak bini aku ni, mudah nak bermadu.."

wahaha..jangan merajuk kak. takkannya abg saif nak buat gitu.

tapi tak tahan siap promote tu...entah2 abg saif duk kata dalam hati, "awat bini aku ni, orang punyalah sayang dia..."

wah pandai tak saya buat dialog?

happy anniversary :)

Baitul SMR said...

wahhhhhhhhhhh
bestnyer
tahniah. Happy anniversary to both of you. :)

buku said...

thanks luna n mar
aini, hang kena baca ayat awal2 tu dulu,"andainya saya dah takda kat dunia ni"
manaleh time saya ada... hahaha

aida said...

awww sweetnya kak najah, selamat menyambut ulangtahun ke 7

icE said...

adekah post ini sgt comel???!!..korang ni mmg pasangan yg romantik comel dan tidak gedik..hehhe, smoga berkekalan ALHAMDULILLAH

buku said...

aisyah,thanks sis...bila nak meletup tu syah.menanti hari jer tu. dah bersalin nanti bgtau eh
-najah-

 
blog template by suckmylolly.com