thePencil.org Ar RaiYan: start keja...

Friday, September 17, 2010

start keja...

lepas cuti raya punya la lama. lama ker? harini start kerja semula masuk dapur. berbaking la apa lagi. untuk order wedding esok. wedding cake dan doorgift. nanti saya update kat www.najahbakery.com, mekasih saif adiah kan hosting ni. buat masa ni takleh amek order banyak-banyak sebab bibik balik kampung sampai 25 sept ni. amek order jerung aje. ha, jerung? kui kui kui

best juga deco mendeco ni, sangat suka melihat reaksi dan kegembiraan customer bila datang ambil kek. satu kepuasan bagi saya...

ada satu kek hantaran ni, mck sunirah tak habis2 sms memuji... rasa sangat terharu... ni kek nya

mekasih mck su....

hmm....september ni memberikan satu pengalaman baru buat saya, tatkala menerima tempahan dari unimap sebanyak 1550 pcs cupcakes. sangat sukar nak buat keputusan. samada nak terima atau tidak. masa dah suntuk. terima kasih, ramai yang membantu. terima kasih kepada pn andrina kerana percayakan saya. saya sendiri tak percayakan diri saya pada mulanya.haha

sejak lepas order tu,rasa teruja nak buat doorgift pula. hihi. yeah harini dah jumpa supplier kotak!

3 comments:

saya said...

salam lawa nyeee kek tu...klu cmtu bpe hrga ek? just to konw ;)

Najah Farahin said...

salam...
rm85 to rm90 depend on size
cake: choc moist/ buttercake

Ummu Auni said...

wah ni order mari KL caj berapa? terliur mrlihatnya

 
blog template by suckmylolly.com