thePencil.org Ar RaiYan: nak belajar pun berkiraaa

Sunday, June 26, 2011

nak belajar pun berkiraaa

dapat satu emel...bkn satu emel, banyak emel dah camni... rasa cam nak gigit keyboard pun ada..huhu

Salam sis..saya nk attend klass...nk tnya fees die kira cmne?
contoh utk stu klas sorang RM180 or stu kelas RM180 di bahagikan dgn jumlah org tu? :)

u daftar kelas tusyen anak rm100, andainya ada 10 org dlm kelas tusyen tu, pakat2 byr rm10 ker utk cukupkan rm100 utk satu subjek? tak bukan??
hehehe tapi saya takde le jawab mcm tu kat emel dia. saya masih ada etika jwpn.hihi

p/s: harini mood kurang baik

3 comments:

the Prayer for Allah ~ صلاة الله said...

sabar ye kak...sy tau akk memang penyabar, sbb tu bg nak bg jwpn pun beretika...buat kek pun sgt kemas, memang cukup sabar. sebab sy prnh buat fondant kek, ya Allah Tuhan je tau betapa sabar nak wat kulit fondant balut kek tu kasi nampak kemas. memang uji kesabaran. hehe.
tapi sy memang suka tgk kek2 akk, kemas!
betulla, kita ni nak belajar pun berkira2 kan..tapi kalau shopping kdg2 lebih dr sepatutnya, tak perasan lak. huhu.

najah said...

hihihi. mekasih

HappyIrfa said...

takutnya :-)

 
blog template by suckmylolly.com