thePencil.org Ar RaiYan: tatau nak bawak pi mana

Thursday, June 30, 2011

tatau nak bawak pi mana

hmmm.... nakpi mana eh petang nih? ni le soalan yang selalu ditanyakan oleh baba setiap ahad petang. sian tengok anak-anak nak berjalan. tapi tatau nak bawak pi mana, balik-balik kola perlis, cmart, playground, pasar malam. Perlis ni kecik jaaaaa

harini bawak budak-budak main pasir sajalah, takde idea daahh. main kat tepi laut kuala perlis yang sememangnya takleh nak berenang pantai tu sebab hanya lumpur, tapi ada sedikit tanah pasir di satu sudut area simpang empat tu bolehla buat main daripada takda...




1 comment:

HappyIrfa said...

bg ibubapa bekerja mmg rasa bersalah kalau anak duk terperap kat umah..kena lah kreatif bawak jalan2 ke tpt yg tak memerlukan blanja besar :-)

 
blog template by suckmylolly.com