thePencil.org Ar RaiYan: free willy

Wednesday, July 20, 2011

free willy

harini free setelah kelas 10 pagi sampai jam 6 petang semalam,ada 2 org bisnesswoman dari langkawi, sorang tokeh bakery sorang lagi tokeh kedai runcit datang belajaq figurine n cheesecake. lepas kelas,malam tu tido awai.
harini saja amek kesempatan gi bank muamalat,bank islam n beli barang-barang. then singgah opis saif ajak lunch. rasa nakpi buat facial, tapi malas. ni agaknya rupa orang kerja sendiri, bila takda kerja, tatau pulak nakpi memana sesorang.hihi
tetiba baru teringat, ada kawan-nadia tokeh kuih raya ajak gi makan-makan kat hotel sri malaysia. kononnya nak try tengok cemana la rupa hotel baru bukak tu. kami ni kan jakun.jarang pi makan hotel. hihi. bila teringat harini hari rabu...alamak, petangni ada usrah pula. lusa ajer la kot.
balik rumah, tengok tapak rumah baru tu baru 10%, lambat juga ya. sempat lagi cari duit yg tak cukup tu. huhu. ya allah permudahkanlah urursan kami. aku mohon supaya tiada halangan yg akan berlaku sepanjang pembinaan rumah kami tu. berkatilah rezki kami ya allah...
bila cakap pasal pembinaan rumah, saya mesti terharu memikirkannya...

1 comment:

HappyIrfa said...

salam najah..
lama menyepi :-) sibuk sungguh ye.
moga impian menjadi kenyataan.amin

 
blog template by suckmylolly.com