thePencil.org Ar RaiYan: cerita hati...

Sunday, September 25, 2011

cerita hati...

"pada awan biru... ku melakar kata-kata...
pada lagit cerah... kupanah semua cerita
dengarlah mentari...
suara hati ku menyanyi
berterbangan jiwa... merentasi pelangi...

saya suka lagu ni, cerita hati- hafiz hamidon . ya, hati berbunga ceria pabila bisnes baru dah hampir siap 70 %. semalam saif hadiahkan dot.com pula. terima kasih ya. yaa ini dia najahgifts.com

dan insyallah.... we go more to hamper/ corporate gifts. saya nampak peluang cerah dalam bidang ini. saya mahu sehebat dia, Astana Jentayu- malaysia's no 1 corporate gifts
tapi takda saya sampai no 1 di malaysia. no 1 dekat-dekat perlis ni pun jadik la. insyallah our first task is during aidiladha feast dan birthday hamper untuk staf jabatan kerajaan.insyallah will go out with iklan n promotion soon... promo promo. sesapa ada sedara area utara, ni tangkap cepat untuk kami hantarkan hamper pada yang tersayang.
sekarang sedang memikirkan produk untuk hamper/corporate gifts lain dari yang lain untuk aidiladha ini. ada cadangan? sila kemukakan yaaaa
ada pelbagai group of hamper yang akan diiklankan mengikut bajet pelanggan
rm50, rm100,rm150,rm200 and request bajet... hmmm...
mungkin dalam tu ada
-buku2- amek kat iqrabooks
-raya cookies- ada supplier
-kek lapis- jumpa supplier
-madu/jem/
apa lagi yaaaaa. will update soon sebab masih listkan kat buku kecik ni ha...

saya suka design ni
ini dari http://www.hannicollection.com, yang mendapat tender supply untuk istana negara untuk aidilfitri tahun ini. wow! tapi bukanla hamper kat atas tu. yang istana punya lagi grand, kalo dapat gambar nanti, saya postkan yaaa
apa yang perlu buat sekarang ialah nak kena cari dan survey bekas-bekas dan stok barang untuk bisnes ini. doakan saya ya. kalo pembaca dapat tau kat mana, bekas-bekas mengkuang or rotan or kayu yang murah, boleh bagitau yer. barang dari china memang murah.
saya nak try cari beg kain pun cantek juga. bila difikirkan, macam-macam menda boleh jadikan hamper.hmmm antara kreatif atau tidak aje. doalah banyak-banyak moga Allah limpahkan rezeki idea untuk saya memikirkannya . moga Allah permudahkan urusan ini ya Allah....ameen

5 comments:

me01my said...

suka nyaaa tgk akak..maju dan bertambah maju...gigih sungguh..! mg sentiasa success yer..doa dari jauh ;)

sy yg kagum dgn akak
-fathiah-

Najah Farahin said...

ameen ameen..terima kasih yaa

aida said...

tahniah kak najah... baru nak tanya kot hamper tu dibalut camner... confuse tgk plastiknya

Najah Farahin said...

salam aida,
cara balut hamper ada mcm2 jenis
balut hamper guna cling wrap (plastik tuh), organza, kertas bunga, net.

Aina Ana said...

Najah, kalau hang nak buat Tag khas utk gift hang boleh email aku..aku bg special price..hehe

Namecard pun boleh.. :D

 
blog template by suckmylolly.com