thePencil.org Ar RaiYan: Iklan! Iklan!

Saturday, February 24, 2007

Iklan! Iklan!

T-shirt Labuh Muslimah. Pakaian yang direka khas untuk muslimah untuk pemakaian harian samada bersukan/beriadah atau boleh dijadikan pakaian harian ke mana-mana.
Jenis kain 100% cotton, menyerap peluh. Kain tidak mengecut atau membesar apabila di basuh, tidak terlalu nipis dan tidak terlalu tebal. Harga sehelai RM 34 (tidak termasuk postage) pembelian 10 helai dan ke atas akan mendapat diskaun 10%. Berminat? Hubungi saya di emel: salju79@yahoo.com or sms saya 012-5735856, atau datang terus ke kedai saya. Belilah untuk yang tersayang!

Ukuran Saiz:
Ukurlilit dada (inci):

M: 40”
L: 42”
XL: 44”
XXL: 46”
XXXL: 48”

Labuh: 35”











p/s: kwn2, korang tgk blog saya kat pc korang ok tak? kena tarik cursor ke? atau pun sidebar di sebelah kanan ni (yg ada link n chatbox) dok kat bwh skali? tlg bgtau ye. sebab kat notebook saya ni nampak ok aje.

7 comments:

kakLuna said...

ha ha
cek dtg ni bukan nk order baju
cuma nak habaq pi kat tuan punya blog, segak elok je blognya nih..takdak apa masalah pun..tagboard dok terletak elok aih..

wa..lani pandai dah buh snap preview.ahaks.

Anonymous said...

hehehe,tergelak cek baca komen Luna

Anonymous said...

Salam Sis, came here from Sis Aida nya blog! I read about your comment about having a kedai buku? Betul ke?

Anyway, saya sangat lah berminat dengan shirt-shirt yang awak promosikan..ada actual gambarnya tak? And the colors are as what you have shown is it?

I am at rozas22.wordpress.com or rozas22@hotmail.com or you can just reply back here kalau malas....:)

-rozas who refuses to get a google account-

Anonymous said...

sis rozas dearie,
ramai juga yang mntk da real gambar, tapi saya ni asyik tak sempat aje nak amik gambo. sibuk banget skrg ni. nanti saya amik gambo saya yang jadi model ek. hiks.yup... the colors as that i've shown.

Anonymous said...

Sis, do get back to me soon ye! About the cute little designs on the bottom left of each baju tu, boleh ditukar-tukar? Or is it fixed like what you have shown?

U deliver to Singapore tak? Or which part of Malaysia are u in? Errr...mungkin saya berminat sekali nak jadi re-seller untuk shirt-shirt ni pat s'pore...can work something out? especially pricing?

-rozas with no google account-

Anonymous said...

Sis Rozas,
design dah fied dgn tshirt. takleh tukar2. So sorry.
nak jd reseller boleh.... thsirt ni dah sampai ke ireland n mesir. Tapi bukan dengan harga rm34 (harga malaysia). Bila keluar malaysia jadi lebih sikit sebab, nak cover postage cost. Nanti saya emel selanjutnya ya!
Tanak try sehelai dulu ke? pegang n tengok real terus lagi bagus.

Anonymous said...

Salam sis,

Can, I don't mind buying a few pieces. But sebelum I pilih, boleh tak I tengok dulu the actual gambar so I can decide which color and design I want? Ok, do email me soon. tks.

 
blog template by suckmylolly.com