thePencil.org Ar RaiYan: Berakhir Promosi...

Thursday, July 26, 2007

Berakhir Promosi...

Alhamdulillah...hampir sebulan mempromosikan 'Gelang Inai' ini, mendapat tempahan tak kurang hebatnya. Stay up pula sekali dengan suami yang pulun siapkan tempahan potostat lecturer2 uitm. Bayangkan selama beberapa hari tido jam 4 pagi. huhu.
Dapat feedback dari beberapa orang pelanggan by sms and call tentang gelang inai ni. Salah satunya daripada blog Eija:

"Terima kasih pada Ar Raiyan atas gelang inai yang dah diterima pagi ini. Alhamdulillah, hasilnya amat memuaskan walaupun businesswoman ni busy , baru abis hari usahawan di Perlis. Dengan harga RM 48 satu, rasanya amat berbaloi sebab seninya unik. Sebenarnya harga sebenar RM 45, tapi special request untuk saiz yang lebih besar, kena tambah sikitla. Kagum dengan si businesswoman ni kerana hasil tangannya amat kreatif."

Bila orang tanya, best sangat ke meniaga gelangni? buat letih aje. Untung takde le banyak mana sangat. Sebab kita beli loose, than buat and jual. Bagi diskaun banyak pula. Sebenarnya, inilah kepuasan saya. Pabila membaca testimonial pelanggan, saya rasa satu kepuasan dengan hasil yang dibuat sendiri, dan dipakai oleh pelanggan dengan gembiranya.

Promosi Gelang Inai dengan RM45 sudah hampir ke penghujungnya iaitu pada 31 Julai nanti. Lepas tu akan jadi RM50 dengan penghantaran percuma seluruh Malaysia,naik sikit aje dari harga promosi :). Ia masih lagi berbaloi. Payah nak buat woo :)

Tapi sesiapa ingin order dalam tempoh seminggu ni, masih lagi dengan harga promosi iaitu RM 45 + free postage! Cepat2! Sebelum terlambat. Dengarnya Luna ngah nak order tu.hehe

Semalam adalah kali pertama bagi saya membuat tempahan untuk pelanggan termuda dan terkecil. Selama ni buat untuk orang dewasa saja. kalini kawan saya Chieda menempah Bunga Tanjung Kecil dengan tema pink+purple beserta Gelang Inai untuk anaknya baby Aeryn yang berumur 8 bulan. Comel aje tangannye. Akhirnya saya menghadiahkan gelang tu pada anaknya :), suka betul maknya. hehe


baby aeryn yang comel. bila agaknya aunty nak jumpa kamu ya??


Gelang Inai untuk baby Aeryn Delia


Mamanya mahukan tema pink+purple untuk dipakai kenuri makcik aeryn nanti. sori chieda, tak sempat nak amik gambo bunga tanjung awak, nanti tolong amikkan gambo ye.

Buat Mama Chieda n Baby Aeryn Delia, Selamat Melaram!! :)





Ini order fathiah dari Bangi, dia mahukan kombinasi grey+black untuknya dan gold+coklat untuk adiknya. Puas saya mencari warna yang sesuai. Harap-harap fathiah suka. harini parcel tu mungkin sampai padanya. dah sampai nanti, sms yer fathiah!
Tempahan yang lain-lain, saya tak sempat nak amik gambar.kejar dateline.hehe

p/s: sesapa yang nak buat tempahan, emel saya ye salju79@yahoo.com atau sms saya: 012-5735856. Sila beritahu warna (kombinasi warna yang anda mahu) dan ukuran tangan anda

3 comments:

Latiptalib said...

3hb Ogos ini hari jadi isteri saya. Ingin juga nak tempah gelang ini dari Raiyan untuk hadiah hari jadi dia. Macam mana cara bayaran? nak ukuran pergelangan tangan dia ke?

zlaa said...

Salam Raiyanz,

Untung suami isteri minat bisnes. Untung lagi Kak Wan/En Wan Muda dapat menantu macam Raiyanz.

Cantik gelang-gelang tu. Kak nak order agak2 postagenya camne? Tolong-lah survey-kan bila free2 dari mengikat gelang2 tu...

Anonymous said...

kak zlaa, nanti saya survey ek. silap2 harga postage lebih mahal dr harga gelang.hehe.
adik ipar saya balik bercuti ni. awal sept ni nak ke ireland semula.dia selalu juga ke UK. nak kirim boleh aje kak

 
blog template by suckmylolly.com