thePencil.org Ar RaiYan: Alhamdulillah...

Tuesday, May 27, 2008

Alhamdulillah...

Selesai sudah berjualan di MATRI selama 3 hari. Ada sambutan 2 dekad MATRI. Sales boleh tahan juga.Tapi walau sehari pun saya tak dapat pergi dek demam, batuk dan selsema. Suami aje meng update tiap-tiap hari bila pulang ke rumah. Fatimah Syarha, penulis buku Tautan Hati tu siap parking ket gerai kami untuk sain autograf para peminatnya. saya minta abang ambilkan gambar sebab tak dapat jumpa. La... kamera abis bateri pulak. Abang selalu cenggitu. huhu.

Terima kasih Aminah kerana membantu, jadi full timer jaga gerai. Sales tshirt labuh seakan -akan tidak percaya. Laku keras juga. Alhamdulillah syukur...surut la sikit stok di kedai tu.Sales tshirt di kedai pun alhamdulillah, time gaji la katakan....

Hmmm... dapat berkenalan dengan supplier tshirt yang baru :), siap datang discuss kat umah sebab tokehnya (saya le) demam . Dilihat offer yang berpatutan!
Insyallah...dok cadang-cadang tu nak keluarkan brand sendiri pada tshirt kanak-kanak. Masih mencari nama dan jenama. huhu. Banyak juga keja ni, kena design lagi, nak memikir lagi.Doakan!

p/s: laporan seterusnya di blog ::BOS::

No comments:

 
blog template by suckmylolly.com