thePencil.org Ar RaiYan: Promoting TAMU kali ke 6

Thursday, May 29, 2008

Promoting TAMU kali ke 6

Dah lama tak update, sibuk dengan kerja-kerja sebelum bersalin. Harini lega, tugasan siapkan nametag Tamrin dan Muqayyam Tunas Taqwa (TAMU) dah selesai. Terus serahkan pada makcik Anum. Rasa ringan aje bila keja-keja TAMU ni dapat disiapkan sebelum saya bercuti panjang.

Oh ya, WJIM Negeri Perlis akan menganjurkan Tamrin dan Muqayyam Tunas Taqwa (TAMU) pada 2-5 Jun nanti di JPS Esplanade, Pengkalan Asam di mana menghimpunkan 100 orang anak-anak sekolah rendah (anak-anak JIM especially) yang datang dari Perlis, Kedah, Penang n Perak. Pendaftaran sudah di tutup. Limit takat 100 aje. kalo tak, mau pecah chalet Pengkalan Asam tu. huhu. Tiap-tiap tahun saya berkampung bersama anak-anak ini, cuma kalini aje tak dapat turut serta memandangkan due bersalin tarikh tu. Tapi pengarah TAMU pesan juga, kalo belum bersalin, datang tau makan kenuri kat tempat program, kita tumbangkan 2 ekor kambing, coz ada orang buat kenuri aqiqah. Hiks.

3 comments:

Mya Sakura said...

salam,
best tgk kak raiyan...hehe rasa rindu lak wat pamplet tuk program2 zaman campus dulu.. :D ok, nnt saya nk order saya sms akak k.. (tunggu duit gaji masuk :D)

silalah lawat blog saya ye kak.. :D

Abang Long said...

Salam hormat. Anak keberapa ?

Ummi said...

salam,

dah lama tak menjenguk. akak dah banyak ketinggalan cerita2 najah. dapat tahu najah mengandung pun dari luna. agaknya masa akak post comment ni najah dah bersalin.

semoga semuanya selamat :)

 
blog template by suckmylolly.com