thePencil.org Ar RaiYan: Dia kan angkasawan...

Monday, August 04, 2008

Dia kan angkasawan...

Saya jumpa angkasawan tu. Ensem siot.haha.
kat Ekspo Uitm semalam, saya punyala tunggu dia bagi talk. Tapi takde pun. Dia datang kejap je 15 minit kot buat ape tah masuk kat dalam dewan uitm, pastu makan tengahari n naik kereta balik.

Saya ada tanya ayah, bila slot Dr Sheikh Muszaphar tu? Ayah kata, manade dia bagi talk. Uitm bayar dia 10k untuk datang sain buku pelawat je. Pastu balikla. Haaa? tercengang saya. Banyaknya!! datang sain buku pelawat je ke.

ye lah... diakan angkasawan! huhu...

p/s: kayanyer uitm

4 comments:

Maryam Abu Ahmad said...

10k? baik bagi saya buat bayar hutang ngan uia nih. haha! takpun bagi kak najah kembangkan perniagaan.. kan? kan?

the author said...

yer betul!! hehe
isk...dia kan angkasawan...

HAPPYIRFA said...

salam najah..
mak ai..kaya gila.xnak ke bersedekah utk saya.kwang200x

the author said...

hehe irfa,
saya dh baca emel awak,tp takdan nak reply.... laptop rosak.ni baru amek laptop dr kedai,hntr repair

 
blog template by suckmylolly.com