thePencil.org Ar RaiYan: Tasneem, 2 bulan 25 hari..

Friday, August 29, 2008

Tasneem, 2 bulan 25 hari..

Sudah meniarap! Seronok sebenarnya mengikuti perkembangan anak hari ke hari. Kalo keluar bekerja, kepala teringatkan baby di rumah. Mujur bekerja sendiri, masa fleksible. Tapi adakalanya terasa sibuk juga mengalahkan orang yang bekerja makan gaji. hiks. Kepala pikir macam-macam. Bercabang-cabang berangan. Sebab kerja sendiri ni, bisnes sendiri kita tak tahu hujung bulan dapat untung berapa, kadang-kadang dapat sikit. Kadang- kadang dapat lebih. Tak seperti orang makan gaji, sudah tahu hujung bulan pasti dapat gaji macam selalu kan! apa pun bersyukur dan terus berusaha. Hanya pada Allah kita berserah.

Harini si Tasneem sudah meniarap betul-betul. Kalo sebelumni dok try n error meniarap sampai nangis2 dia, geram tak dapat. Atlast, dapat juga meniarap.



Sekali kau tersenyum, seisi dunia turut tersenyum melihatmu....

2 comments:

ummu_ammarz said...

Syabas tasneem!!!
cepat sungguh meniarap ye.lebatnya rambut tasneem.
huhuhu k.najah,zana tgh susah hati ammar nk msk 9 bln still x blh duduk sendiri lagi.:(

the author said...

zana,
rambut depan lebat. tp kat belah belakang kurang tumbuh, dimakan bantal kata orang.

ammar dah merangkak kan? takpe, atleast dia merangkak. merangkak banyak-banyak bagus daripada letak dlm wheelchair tu.

 
blog template by suckmylolly.com