thePencil.org Ar RaiYan: Tahniah n Thanks to Pck Khudzir

Monday, February 16, 2009

Tahniah n Thanks to Pck Khudzir

Sebaik saja tamat kuliah tafsir semalam, Mck Ana menjemput ke jamuan kesyukuran sempena Dr Khudzir (uitm) mendapat professor (penuh) kat Linda Ikan Bakar, Kuala Perlis. Tahniah pck khudzir, moga terus cemerlang. Terima kasih atas ikan bakar yang best itu :)

This is a women (girl) outing. Having a nice dinner with a nice chat! (talking about biz n melancong, aiyaarkk)
Sebelah kanan saya tu, mak mertua saya, she was so confuse tatkala dia melihat waiters kedai ni yang sungguh misteri statusnya. hehe

Here we are, most of them were lecturers (prof madya belaka). Jangan terkejut, saya berkawan dengan makcik-makcik tau! hehe. They are so simple n humble. Kadang-kadang saya terlupa dengan sapa saya berkawan (kedudukan n status mereka).

soalan cepu mas: patutkah saya menyambung master dan phd? huhu

No comments:

 
blog template by suckmylolly.com