thePencil.org Ar RaiYan: Hantar Anak ke Tadika

Monday, January 07, 2008

Hantar Anak ke Tadika

Raiyan Nusaibah... hari pertama ke Tadika Huda di tempat yang pernah saya mengajar dulu. Masuk kelas 4 tahun. Belum lagi masuk 4 tahun, september ni baru masuk. Pelajar badan paling kecik hingga tiada saiz uniform untuknya.Tiada masalah langsung, mungkin sebab sebelumni sudah biasa ke nurseri.Tak perlu meneman seperti ibu bapa lain. independant ler tu.bila tanya feedback,katanya seronok ke tadika.Harap-harapla seronok sampai ke hujung tahun. Tanda dia seronok, harini dia bangun awal pagi supaya tak terlepas sessi assembly waktu pagi jam 8.15
Hmm..rasa macam tua pulak ye bila anak dah tadika. hehe. Baru saya sedar saya ni sudah di penghujung 20-an rupanya.



turun dari kereta..


waktu rehat pertama... menu nasi lemak haritu


sessi ta'aruf le kotnyer nih..


dan hari-hari seterusnya...


bersama Umar... sepupunya.

3 comments:

Maryam Abu Ahmad said...

waahhh~~ nusaibah dah masuk tadika. 'ali culture shock tengok kawan2 dia pindah sekolah (masuk darjah satu...) he he..

Anonymous said...

waaahh... comeynya ibahh!!! ibah nampak macam kakak la masa kakak kecik kecik..ingat tak ayah ada amik gambaq kakak tgh nangis pakai baju uniform sekolah rendah.. nampak sejibik!! kes kes..

from,
tektia comey

Raiyan said...

maryam: ali dah 6 thn kan?teringat lagi si ali yg cute tu!

tektia: ha'ah la, baru akak tringat gambo tu.kat mana mama letak ek?hehe

 
blog template by suckmylolly.com