thePencil.org Ar RaiYan: Selamat Pengantin Baru

Sunday, February 08, 2009

Selamat Pengantin Baru

Harini saya ke walimah Dr Bad & Fatimah Dr Danial. Ini adalah perkahwinan kedua Dr Bad. Saya pernah cerita di entry sahabatku dalam kenangan, alhamdulillah beliau telah berkahwin dengan rakan sekolah saya! itulah jodohkan!

Saya mengenali kak Fatimah sejak sekolah rendah, sehingga kini merupakan salah seorang rakan di dalam JIM. Orangnya baik yakmat. Anak sulung Dr Danial Zainal Abidin. Bertuah Dr Bad dapat pengganti sebaik isterinya. Saya terharu dan amat gembira. Moga Allah memberkati perkahwinan ini dan berbahagia hingga ke syurga. Ameen.

Majlis resepsi diadakan di dewan jubli perak, Sg Dua dengan dihadiri oleh rakan-rakan dan sanak saudara pengantin sehingga habis gerai ABC :). Kak Ibah je sempat capai semangkuk. Ummi tak sempat kan kak! hehe. Anyway kak Timah, nasi n lauk sedaplaaa...nyum2.
Banner Iqra' Books depan pintu masuk dewan Walimah Dr Badlishah & Fatimah. Lepasni ada sape nak pinjam, bagitau ye. Free aje.

Lepas kenuri, terus ke Borders at QueensbayMall...

kiter ada jumpa sorang pekerja baru, bawah umur...hehehe
Saya baru masuk kerja ni. Teringin nak jadi librarian bila masuk sekolah nanti. hehe



Alahai... mereka berdua ni meletihkan saya. Terkejar-kejar. Kalo nak shopping, takleh bawak budak berdua ni, tapi kalo niat nak window shopping, ok.

p/s: Alhamdulillah, sudah membuka satu lagi store DI SINI . Mohon bagitahu kawan-kawan ya!!

3 comments:

ummumuhib said...

salam... nice nyer blog akak ni

SMM said...

comelnya tasneem :) dah nak boleh jalan ke tu?

Najah Farahin said...

ummu,
sape ni ye?salam perkenalan...terima kasih kerana sudi singgah

mynie,
bukan leh jalan lagi. tp skrg stage suka memanjat-manjat. asyik jatuh terhantuk aje. risau betul bila anak masuk stage memanjat ni. akak rasa mcm nak pakaikan helmet la kat dia. he he he. mcm org main rollerblade tu, ada knee guard skali.haha

 
blog template by suckmylolly.com