thePencil.org Ar RaiYan: Aduhai...

Thursday, January 28, 2010

Aduhai...

Ada seseorang memperkatakan mengenai saya di sini
http://ummuaisyah.multiply.com/journal/item/66/True_Friend_Indeed...

Aduhai nizah... saya tak mampu berbuat apa-apa untuk membantu Nizah. hanya mendengar dan mendengar, rupanya nizah amat menghargai apa yang saya buat padanya walaupun sekecil-kecil hal (hanya menjadi pendengar)

saya doakan nizah dapat harungi segala cabaran mendatang dengan penuh tabah dan lebih bersemangat. nizah hampir menggenggam master beberapa bulan saja lagi berbanding saya yang tak mampu lagi untuk sambung belajar (master) seperti nizah. saya tidak punya kekuatan, lantas kesibukan seharian menuntut saya melakukan pengorbanan. huhu

semoga Allah sentiasa merahmati dan memberkati nizah dan keluarga...
saya sayang kamu!!

No comments:

 
blog template by suckmylolly.com