thePencil.org Ar RaiYan: dipanjangkan usia...

Sunday, January 24, 2010

dipanjangkan usia...

Saya dah 31 tahun harini (23rd jan 2010)...
Isk tua kan! more wiser... age is juzz a number la (sedapkan hati). Ada satu perasaan pelik saya rasa (patutnya memang kena ingat mati selalu sebelum-sebelumni pun).Saya rasa cam singkat aje hidup saya ni. Rasa macam tak lama aje. huhu. Pastu rasa cam banyak benda tak buat lagi...

mimpi yang aneh-aneh. orang mandikan dan kafankan saya... huh, aneh ke tu?

Saya terharu dapat sms dari mama... sungguh...
menceritakan detik-detik saya dilahirkan pada tarikh dan waktu ini. Panjang betoi sms mama...

Mungkin sebab rasa diri dah tua kot. Saya rasa biasa-biasa saja. Tak celebrate pun takpe. Nak celebrate? tunggu saya abis pantang dulu ye bang! :)

Nusaibah umur 20 tahun, saya umur 45 tahun... ok la tu kot! suruh dia kawen awal je lah. Eh, hidup lagi ke saya waktu tu?

dapat sms dari si dia, "cik najah, saya nak tempah kek 20 tingkat utk besday girpren saya sabtu ni leh tak?"

"boleh...boleh blah,hehe"

p/s: Semalam dapat sms dari pak utih, dia kata nanti bolehla nak tempah wedding kek masa kawen anak dia nanti... waah...saya sangat suka!!

3 comments:

Mynie said...

happy birthday, kak
najah! moga beroleh hasanah dunia dan akhirat..

mizzwanda said...

uiksssss..la besdey hang ka..hepy belated bufday najah!!..hehe

the author said...

hehe.mekasih yer

 
blog template by suckmylolly.com