thePencil.org Ar RaiYan: Selamat Jalan Sahabat

Wednesday, January 03, 2007

Selamat Jalan Sahabat

Lagi 4 hari sebelum aidiladha, sahabat baik saya,Jannah sms.. "saya kena posting ket sarawak la". aiseeeh... terbayang kesedihan membuat kerja tanpa dirinya. Seorang yang amat rajin dan komited. Kalo dalam jemaah, memang saya partner bersama dengannya. Kerja senang dan jadi mudah. Seorang yang simple, kalo malas bawak kelisanya, dia merempit aje ngan motor ,senang diajak kemana-mana.Selalu share rahsia bersama. Buat ketupat pun bersama.hehe.
Rezeki kawan saya, kami bersama pergi exam KPLI, dia yang dapat. saya tak dapat. Mungkin atas niat, niat saya masatu harap-harap tak dapat sebab takut kena posting jauh,tapi pergi aje exam-test power. Niat dia, memang dia nak jadi seorang guru.Tak kisah posting di hulu mana sekalipun.lepas dia menghadiri kursus KPLI selama setahun di Maktab Perlis. tahun 2007, di posting ke Limbang,Sarawak. Saya dah agak dah, mesti dia kena kot belah sana.hehe.
Pergila sahabatku, teruskan perjuangan mu. Kenangilah kenangan kita bersama.Kami sentiasa merindui awak.
Sempat buat jamuan perpisahan pekena ikan bakaq di Kuala Perlis antara geng berempat. Perrghh... angkut suami masing-masing.hehe
Skarang tinggal bertiga with Nizah n Jus. huhu.

dari kiri belakang:Jannah,Jus,depan-Nizah

No comments:

 
blog template by suckmylolly.com