thePencil.org Ar RaiYan: Hadiah berbalut plastik

Tuesday, February 09, 2010

Hadiah berbalut plastik

Hadiah harijadi saya, diberinya sebungkus plastik macam gitu. 'terlebih' romantiknya alahai, balut plastik aje. haha. katanya, berbalut berbagai tu tak penting, yang penting isi di dalam. iyer lah abang oi!
Terima kasih hadiahkan electronic kitchen scale, saya sangat perlukannya.lepasni boleh timbang dengan accurate bahan-bahan kek. Berguna untuk bisnes kek saya. Terima kasih abang!
Saya sangat gembira mendapat hadiah harijadi dari orang jauh, adik ipar saya wan aisyah mengirimnya dari Ireland. macam tau-tau aje saya kehabisan minyak wangi. Terima kasih atas ingatan!

5 comments:

Ummu Auni said...

siap balut tu kitchen scale tu
wah prihatin dulu abg saif ni :D

Najah Farahin said...

plastik tu pun mujuq cina kedai tu punya.haha
beli la pembalut adiah ka... kan! hikhik

mazz said...

sokong saif, yg penting isi dlm. Klu beli pembalut dan balut cantik2 pun nanti kena koyak gak (abah sy kata)....maknanya org lelaki mmg mcm tu ek....tapi sy suka, jimat belanja...ha ha

Najah Farahin said...

maz,
ada blog ek, tak habaq.saya link kat blog saya ya!

mazz said...

alhamdulillah....mmg dialu-alukan...
sy masih baru dlm bidang ni so...berikan tunjuk ajar ek...tq

 
blog template by suckmylolly.com