thePencil.org Ar RaiYan: Supplier...

Tuesday, February 02, 2010

Supplier...

Ini adalah gambar salah seorang supplier terbesar kami (terbesar tu maknanya, kami yang amek banyak baju kat dia, dia memang 'besar' dah pun). Pemilik Tshirtlabuh Ukhti dari Depok,Indonesia. Erita Zurahmi. Suaminya juga membantu perusahaan bisnes pakaian Ukhti dari segi marketing. Saya hanya agent kecik aje, yang berurusan dengan para karyawan beliau saja. Karyawan tu maknanya staf/ pekerja. kalo kita karyawan ape ek...orang yang menulis karya la kot.

Majalah ummi ni majalah kegemaran saya. saya sudah mula menyimpan beberapa koleksi semasa ke jakarta haritu. saif pergi ke bandung pun saya ada memesannya. Kata saif, majalah ni nanti dia dah langgan dengan ikhwah KL. Minggu depan dapatla ummi keluaran baru. Eh gambar kat bawah ni memang real jadi cover majalah ummi ya, bukan saja-saja kita dok letak magmypic.com tu. hiks

lantas saya tunjukkan gambar ini pada Saif...
saya: abang... tengok ni ibu erita ngan husband dia jadi cover ummi la
abang: macho husband dia ek!

la...itu pulak komennya.

No comments:

 
blog template by suckmylolly.com