thePencil.org Ar RaiYan: sudah pandai

Monday, February 01, 2010

sudah pandai


Semalam, maid saya sudah belajar membuat buttercake yang kami ambil resepi dari majalah.saya try2 resepi baru. rasa dah sedap, tapi tak berapa jadi. kena RnD sket lepasni. last week saya mengajarnya membuat choc moist cake. Menjadi. guna resepi biasa yang saya amek tempahan kek.dia sangat gembira dan nak buat lagi. ha amek kau! maid kau sudah pandai baking cake. hahaha

saja ajar dia, kot-kot time saya takda masa lepasni, boleh suruh dia turun padang baking kek. hehe. Lagipun saya dah tulis entry ni

http://raiyanz.blogspot.com/2009/12/tip-kejayaan-bisnes-jangan-buat-kerja.html

Buat masa ni saya akan ajar satu jenis kek dan biar dia expert untuk yang satu ni. atleast dia boleh tolong saya. takde le, tolong timbang tepung dan basuh bekas aje. Tolong baking skali. Suhu oven dah pandai. Masa kek masak pun dah pandai bajet. ok la tuu....

ini adalah subjek/ tester kami. semua benda dia sapu. sedap ker.. tak sedap ker... semua makan. lapaq memanjang.

maimunah tp versi kecik (citer munajah cinta, ntv9 tiap2 petang tu)

4 comments:

Ammi Sara said...

Ingat td dlm pantang pun ber baking gak, nasib baik reti gak nak berehat, hehe..

cute aarr ur tester pakai tudum...

Najah Farahin said...

hehe ammi,
pekabo? tu la...bos bg instruction sambil dalam pantang.hihi. raya cina nanti free willy la gue.

khadijah said...

peminat citer indon dah ke cik tasneem.ikut kakak ibah la tu.
kuat makan tasneem, patut nampak dah berisi.

Najah Farahin said...

kakak,pekabo?sihat ker. sihat kot no. dok nampak online ni. dah abis pantang ke??

 
blog template by suckmylolly.com