thePencil.org Ar RaiYan: Tshirt for Breastfeed Mum

Tuesday, October 14, 2008

Tshirt for Breastfeed Mum



Salam,
Sumayya memperkenalkan tshirt untuk breastfeed mum seperti saya ini. Hehe. Insyallah akan dikeluarkan lagi warna-warna lain di masa akan datang

Colour: Citrus
Brand: Sumayya
Available Size: S-3 pieces, M-3 pieces, XL- 3 pieces, XXL-1 piece, XXL-1 piece
Rate: RM 45
Note: available at my shop now!! we'll courier if out of Perlis

p/s: Hasra ritu ada tanya tshirt ni kan... mai la kedai..tapi saiz L abis la pulak!

5 comments:

Ummu Auni said...

akak saya ada tag akak, nanti buat tau

Mynie said...

berminat dgn baju ni, tp tak brp berkenan kaler. takde kaler lain ke kak?
semoga anak2 cepat sembuh drpd demam ya..

the author said...

aini,
isk awak ni...kan ke awak tau yg akak awakni amat payah utk buat tag! hehe. i'll try ok!

mynie,
setakat ni ada satu kaler tu aje. insyallah... sebulan dua lagi ada kaler baru. selalu cek blog ya!!

nuha said...

salam kak najah, nk la baju colour citrus tu..berminat le.tapi x tau size apa.smada xl atau xxl...camne? :)

the author said...

nuha,
saiz xl ok.saiz xxl besar sangat utk nuha. kaknajah pun pakai L. tapi L dah abis.huhu

 
blog template by suckmylolly.com